Nenašli jste u nás zboží které jste hledali? Napište nám...

Doprava a ceník služeb

  • Osobní odběr: zboží si můžete po předchozí domluvě vyzvednout na naší prodejně ve Vrbici nebo v Praze.

 

  • Přepravní služba Toptrans, DPD, PPL a nebo zásilkovna: za tento způsob doručení je účtována částka dle skutečnosti daného dopravce. Zboží vám je doručeno až do domu na vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.

 

  • Doprava VM GASTRO: 
  • 1/ paušál Poděbrady a blízké okolí 400,-Kč bez DPH
  • 2/ paušál Praha 600,-Kč bez DPH
  • 3/ mimo město 15,-Kč bez DPH za kilometr

 

Expedice zboží: obvykle obdržíte zboží následující pracovní den po objednání. V případě objednávky v dopoledních hodinách (standardně do 12 hodin běžně expedujeme ve stejný den jako jsme přijali objednávku. Expedice v případě odpolední objednávky probíhá následující pracovní den. Expedice je závislá také na vybraném způsobu platby. Doprava k Vám je převážně zajištěna přepravní službou Toptrans a PPL. Doručení zásilky k Vám je ve většině případů následující pracovní den.

Při doručování prostřednictvím Toptrans nebo PPL je nutná Vaše přítomnost, nebo přítomnost Vašeho zmocněnce, na uvedené adrese. V den doručení Vás bude operativně kontaktovat doručovatel Toptrans nebo PPL na Vámi zadaný telefonní kontakt.

Při převzetí zásilky věnujte prosím mimořádnou pozornost balení!!! Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoliv zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Veškeré zboží, které je posíláno kteroukoliv shora uvedenou přepravní službou je vždy zabaleno v kartonu, aby během přepravy k Vám nedošlo k poškození. Pokud při přebírání balíku zpozorujete jakékoliv viditelné poškození přepravního kartonu, můžete jej odmítnout převzít z důvodu poškození přepravního obalu.

Ceník servisních prací JK-VM GASTRO s.r.o.  600,-Kč bez DPH za 1.hodinu